Klantbelofte

Persoonlijk

Uw persoonlijke situatie en wensen staan in elk contact voorop.

  • Elk gesprek draait om uw situatie. Hierin vinden wij het belangrijk u zonder oordeel te helpen. Dat mag u ook van ons verwachten.

  • Direct in het eerste gesprek vragen we naar uw situatie en uw wensen. In elk volgend contact merkt u dat we altijd vanuit uw behoefte en situatie te woord staan en met oplossingen komen. Bijvoorbeeld:
    • Wilt u uw woning koste wat het kost behouden of misschien juist verkopen?
    • Wat is de achtergrond van uw situatie en waar wilt u graag dat we rekening mee houden?

  • U kunt uw verhaal altijd aan ons kwijt. Een derde van de Nederlanders heeft wel eens te maken met betalingsproblemen en wij hebben jarenlang ervaring met schuldhulpverlening. U hoeft dus niet bang te zijn dat wij uw situatie niet begrijpen.

  • U kunt telefonisch uw situatie met ons bespreken. We kunnen ook een afspraak maken bij u thuis of bij ons op kantoor. Bijvoorbeeld als u het fijn vindt om alle informatie en papieren gewoon op tafel te leggen en samen door te nemen.

  • Ook bieden we u keuzes omtrent de betaling van uw achterstand. Denk aan betaaldag, betaaltermijnen en tussentijds extra aflossen.