Aan de slag

Kunt u uw betaalafspraak niet nakomen?

Dit kunt u verwachten.

Stap 1 - Een betaling gemist?

Geen zorgen. Het gebeurt iedereen wel eens. Als u de brief leest, weet u precies wat u moet doen.

Stap 2 - Neem contact op

Bel of mail ons. Wij spreken elke week tientallen mensen. Wij hebben ervaring op dit gebied en helpen u graag.

Stap 3 - Samen lossen we het op

We luisteren naar u. Misschien kunnen we niet alles met één telefoontje oplossen. Soms is er extra hulp nodig. Bijvoorbeeld een budgetcoach, jobcoach of een gesprek met uw bank. Wij brengen u met de juiste mensen in contact. Samen naar duurzaam herstel.

Direct betalen

Wilt u een betaling doen?

U kunt het hele bedrag aan ons overmaken via Internet Bankieren. Kijk bij ‘’Zelf overmaken’’ voor het juiste rekeningnummer van uw hypotheekverstrekker. Vermeld bij een betaling altijd uw leningnummer. Let op dat u het juiste rekeningnummer invult waarnaar u het geld wilt overmaken.

Betalingsregeling

Als u een betalingsregeling van meerdere termijnen wilt treffen, dan adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen. In dit geval kijken we of we een passende betalingsregeling met u kunnen afspreken.

Bel ons via 033-422 9411

Zelf overmaken

Wilt u het geld via uw eigen bank overmaken? Vermeld hierbij altijd uw leningnummer. U vindt hier een overzicht van de rekeningnummers (IBAN)

Bekijk overzicht