Uw situatie
Overzicht kwijt?
Het op orde krijgen en houden van de financiën is niet altijd gemakkelijk. Sommige van onze klanten verliezen het overzicht en hebben geen goed beeld meer van de verhouding tussen inkomsten en uitgaven. Daardoor ontstaan soms betalingsproblemen.
Om dit te voorkomen is het handig om de post en e-mail tenminste wekelijks te verwerken en een begroting op te stellen, zodat u een duidelijk overzicht krijgt van uw inkomsten en uitgaven. Als dit voor u lastig is kunt u in de meeste gemeenten een beroep doen op vrijwilligers die u (gratis) helpen om uw ‘thuisadministratie’ weer op orde te brengen.
Verschillende banken bieden de mogelijkheid een incasso-alert in te stellen. U krijgt dan een herinnering dat er over enkele dagen een bedrag wordt geïncasseerd. Enkele hypotheekverstrekkers bieden deze mogelijkheid ook door middel van een gratis sms.
Bent u het overzicht kwijt of dreigt u het kwijt te raken en maakt u zich zorgen over uw hypotheek? Neem dan contact met ons op. We zoeken graag samen met u naar een goede oplossing.