Elke dag werken wij hard aan onze dienstverlening. Heeft u een klacht of een suggestie over hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, laat het ons dan weten. Wij werken graag met u samen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
U kunt uw klacht e-mailen naar klachten@mender.nl. U kunt uw klacht ook per post sturen. Stuur uw klacht, samen met kopieën van documenten of informatie die uw klacht verduidelijken, naar Mender Afdeling Centraal Klachtenmanagement, Postbus 2686, 3800 GE, Amersfoort
Op werkdagen zullen wij de ontvangst van uw klacht binnen 48 uur bevestigen. U krijgt deze bevestiging van ons Centraal Klachten-management. In de ontvangstbevestiging staat het dossiernummer, de datum waarop u uiterlijk antwoord zult krijgen en de contactgegevens voor eventuele vragen. Van alle klachten bewaren wij de naam van de indiener, het hypotheeknummer, de datum waarop de klacht bij ons is binnengekomen, een omschrijving van de klacht, onze reactie op de klacht en contactgegevens waarop we de indiener kunnen bereiken.
Dan kunt u in beroep gaan tot zes weken nadat u het antwoord op uw klacht heeft ontvangen. U kunt ons per e-mail of brief vragen uw klacht opnieuw te beoordelen. Vermeld het dossiernummer van uw klacht en stuur, indien mogelijk, kopieën van gegevens die uw klacht verduidelijken.
Uw klacht en het gegeven antwoord zullen opnieuw worden onderzocht en beoordeeld. Deze herziening zal altijd gebeuren door een andere medewerker dan degene die uw klacht in eerste instantie heeft onderzocht. Wij zullen in ons antwoord aangeven of wij ons standpunt zullen herzien.
Als u nog steeds niet tevreden bent met de behandeling van de klacht, kunt u uw klacht binnen drie maanden na ons antwoord voorleggen aan het financiële klachteninstituut kifid via www.kifid.nl.
Ga naar kifidCookie instellingen
Functionele cookies
Analytische cookies
Marketing cookies