Hoe kunnen wij u helpen?

Elke dag werken wij hard aan onze dienstverlening. Heeft u een klacht of een suggestie over hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, laat het ons dan weten. Wij werken graag met u samen om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Hoe kunnen we het samen oplossen?

Wij staan voor u klaar

U kunt uw klacht e-mailen naar klachten@mender.nl. U kunt uw klacht ook per post sturen. Stuur uw klacht, samen met kopieën van documenten of informatie die uw klacht verduidelijken, naar Mender Afdeling Centraal Klachtenmanagement, Postbus 2686, 3800 GE, Amersfoort

Wat gebeurt er nadat u een klacht hebt ingediend?

Op werkdagen zullen wij de ontvangst van uw klacht binnen 48 uur bevestigen. U krijgt deze bevestiging van ons Centraal Klachten-management. In de ontvangst-bevestiging staat het dossiernummer, de datum waarop u uiterlijk antwoord zult krijgen en de contactgegevens voor eventuele vragen.

Bent u niet tevreden met ons antwoord op uw klacht?

Dan kunt u in beroep gaan tot zes weken nadat u het antwoord op uw klacht heeft ontvangen. U kunt ons per e-mail of brief vragen uw klacht opnieuw te beoordelen. Vermeld het dossiernummer van uw klacht en stuur, indien mogelijk, kopieën van gegevens die uw klacht verduidelijken.

Wat gebeurt er nadat u in beroep bent gegaan?

Uw klacht en het gegeven antwoord zullen opnieuw worden onderzocht en beoordeeld. Deze herziening zal altijd gebeuren door een andere medewerker dan degene die uw klacht in eerste instantie heeft onderzocht. Wij zullen in ons antwoord aangeven of wij ons standpunt zullen herzien.

Is uw klacht hiermee toch niet opgelost?

Als u nog steeds niet tevreden bent met de behandeling van de klacht, kunt u uw klacht binnen drie maanden na ons antwoord voorleggen aan het financiële klachteninstituut kifid via www.kifid.nl.

Ga naar kifid